Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Praca w centrum elektronicznej obsługi klienta polega na realizacji usługi za pomocą narzędzi teleinformatycznych. Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiada za nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem oraz zbudowanie relacji pozwalających na dalszą współpracę.
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta udziela informacji o usługach/produktach oferowanych przez jego pracodawcę i wyjaśnia klientom wszelkie wątpliwości. Dodatkowo przyjmuje zlecenia i przekazuje je do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia.
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a firmą. Do jego zadań może należeć również sprzedaż produktów i usług, przygotowywanie dokumentacji i raportów, przeprowadzanie ankiet i badań satysfakcji klientów, a także przyjmowanie reklamacji.
Po ukończeniu szkoły absolwent może znaleźć zatrudnienie w przedsiębiorstwach o zasięgu międzynarodowym, w działach marketingu, w sprzedaży.
Szkolny plan nauczania
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta 332202 |
|||
| Przedmiot | semestr I | semestr II | Razem |
| Techniki komunikacyjne | 25 | 25 | |
| Podstawy negocjacji | 40 | 40 | |
| Psychologia marketingu | 20 | 20 | |
| Język angielski | 30 | 30 | |
| Obsługa komputera | 30 | 30 | |
| Podstawy psychologii w obsłudze klienta | 20 | 20 | |
| Techniki sprzedaży | 40 | 40 | |
| Budowanie relacji z klientem | 25 | 25 | |
| Podstawy przedsiębiorczości | 20 | 20 | |
| Razem | 125 | 125 | 250 |