Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Call center jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin. W wielu firmach obsługa klienta, projekty sprzedażowe, zamówienia oraz reklamacje odbywają się właśnie poprzez kontakt telefoniczny.

Osoby zatrudnione na tym stanowisku pracy muszą wykazać się umiejętnościami od kreatywności poprzez znajomość technik sprzedaży oraz komunikatywną znajomość języków obcych. Praca w call center polega na utrzymaniu kontaktu telefonicznego z klientem, w celu udzielenia informacji na temat oferowanych produktów i usług lub zaprezentowania tych produktów i usług w celu ich sprzedaży. Sukces w tej branży odniosą osoby śmiałe, kreatywne, komunikatywne, łatwo nawiązujące kontakty, nastawione na sukces i nie bojące się wyzwań. Ważnym kryterium jest również dobra dykcja, odpowiedni ton głosu oraz wysoka kultura osobista.

Ze względu na rozwój kanału obsługi klienta oraz ogromne zapotrzebowanie rynku w usługi typu call center większość dużych firm ubezpieczeniowych, farmaceutycznych, medycznych, telekomunikacyjnych, informatycznych, turystycznych, motoryzacyjnych posiada centrum telefonicznej obsługi klienta, w których zatrudnienie mogą znaleźć absolwenci naszej szkoły.

Szkolny plan nauczania

Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) 422201
Przedmiot semestr I semestr II Razem
Techniki komunikacyjne  25    25
Sposoby negocjacji    40  40
Emisja głosu  20    20
Język angielski  30    30
Obsługa komputera  30    30
Podstawy psychologii w obsłudze klienta  20    20
Techniki sprzedaży    40  40
Budowanie relacji z klientem    25  25
Techniki radzenia sobie ze stresem    20  20
Razem 125 125 250

Powyższa strona ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. B&B CENTER zastrzega sobie możliwość zmian bez podawania przyczyn.