Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Call center jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin. W wielu firmach obsługa klienta, projekty sprzedażowe, zamówienia oraz reklamacje odbywają się właśnie poprzez kontakt telefoniczny.
Osoby zatrudnione na tym stanowisku pracy muszą wykazać się umiejętnościami od kreatywności poprzez znajomość technik sprzedaży oraz komunikatywną znajomość języków obcych. Praca w call center polega na utrzymaniu kontaktu telefonicznego z klientem, w celu udzielenia informacji na temat oferowanych produktów i usług lub zaprezentowania tych produktów i usług w celu ich sprzedaży. Sukces w tej branży odniosą osoby śmiałe, kreatywne, komunikatywne, łatwo nawiązujące kontakty, nastawione na sukces i nie bojące się wyzwań. Ważnym kryterium jest również dobra dykcja, odpowiedni ton głosu oraz wysoka kultura osobista.
Ze względu na rozwój kanału obsługi klienta oraz ogromne zapotrzebowanie rynku w usługi typu call center większość dużych firm ubezpieczeniowych, farmaceutycznych, medycznych, telekomunikacyjnych, informatycznych, turystycznych, motoryzacyjnych posiada centrum telefonicznej obsługi klienta, w których zatrudnienie mogą znaleźć absolwenci naszej szkoły.
Szkolny plan nauczania
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) 422201 | |||
Przedmiot | semestr I | semestr II | Razem |
Techniki komunikacyjne | 25 | 25 | |
Sposoby negocjacji | 40 | 40 | |
Emisja głosu | 20 | 20 | |
Język angielski | 30 | 30 | |
Obsługa komputera | 30 | 30 | |
Podstawy psychologii w obsłudze klienta | 20 | 20 | |
Techniki sprzedaży | 40 | 40 | |
Budowanie relacji z klientem | 25 | 25 | |
Techniki radzenia sobie ze stresem | 20 | 20 | |
Razem | 125 | 125 | 250 |