Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

Praca w centrum elektronicznej obsługi klienta polega na realizacji usługi za pomocą narzędzi teleinformatycznych. Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiada za nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem oraz zbudowanie relacji pozwalających na dalszą współpracę.

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta udziela informacji o usługach/produktach oferowanych przez jego pracodawcę i wyjaśnia klientom wszelkie wątpliwości. Dodatkowo przyjmuje zlecenia i przekazuje je do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia.

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a firmą. Do jego zadań może należeć również sprzedaż produktów i usług, przygotowywanie dokumentacji i raportów, przeprowadzanie ankiet i badań satysfakcji klientów, a także przyjmowanie reklamacji.

Po ukończeniu szkoły absolwent może znaleźć zatrudnienie w przedsiębiorstwach o zasięgu międzynarodowym, w działach marketingu, w sprzedaży.

 

Szkolny plan nauczania

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta 332202
Przedmiot semestr I semestr II Razem
Techniki komunikacyjne  25    25
Podstawy negocjacji    40  40
Psychologia marketingu  20    20
Język angielski  30    30
Obsługa komputera  30    30
Podstawy psychologii w obsłudze klienta  20    20
Techniki sprzedaży    40  40
Budowanie relacji z klientem    25  25
Podstawy przedsiębiorczości   20   20
Razem 125 125 250

 

Powyższa strona ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. B&B CENTER zastrzega sobie możliwość zmian bez podawania przyczyn.