Efektywna komunikacja z klientem

30 godzin

Program szkolenia:

1. Argumentacja i perswazja - techniki
- Budowanie autorytetu odwołując się procedur
- Udowodnienie swojej kompetencji
- Wykorzystanie sprzeczności w argumentacji
- Odpieranie zarzutów
- Podparcie argumentów racjonalnych poprzez odwoływanie się do emocji

2. Struktura spotkania i rozmowy z klientem
- Pierwsze wrażenie - budowanie wiarygodności
- Szybka reakcja - odpowiadanie na trudne pytania i odpieranie zarzutów
- Odczytywanie sygnałów
- Kontrolowanie emocji własnych i partnera
- Pozytywne zakończenie

3. Aktywne słuchanie i techniki zadawania pytań

4. Ćwiczenia warsztatowe (warsztaty)

Powyższa strona ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. B&B CENTER zastrzega sobie możliwość zmian bez podawania przyczyn.