Pracownik centrum obsługi telefonicznej

Call center jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin. W wielu firmach obsługa klienta, projekty sprzedażowe, zamówienia oraz reklamacje odbywają się właśnie poprzez kontakt telefoniczny.

Osoby zatrudnione na tym stanowisku pracy muszą wykazać się umiejętnościami od kreatywności poprzez znajomość technik sprzedaży oraz komunikatywną znajomość języków obcych. Praca w call center polega na utrzymaniu kontaktu telefonicznego z klientem, w celu udzielenia informacji na temat oferowanych produktów i usług lub zaprezentowania tych produktów i usług w celu ich sprzedaży. Sukces w tej branży odniosą osoby śmiałe, kreatywne, komunikatywne, łatwo nawiązujące kontakty, nastawione na sukces i nie bojące się wyzwań. Ważnym kryterium jest również dobra dykcja, odpowiedni ton głosu oraz wysoka kultura osobista.

Ze względu na rozwój kanału obsługi klienta oraz ogromne zapotrzebowanie rynku w usługi typu call center większość dużych firm ubezpieczeniowych, farmaceutycznych, medycznych, telekomunikacyjnych, informatycznych, turystycznych, motoryzacyjnych posiada centrum telefonicznej obsługi klienta, w których zatrudnienie mogą znaleźć osoby, które ukończą kurs kwalifikacyjny w zawodzie Pracownik call center.

Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) 422201
Przedmiot liczba godzin
Techniki komunikacyjne 30
Sposoby negocjacji 30
Emisja głosu 10
Obsługa komputera 20
Podstawy psychologii w obsłudze klienta 20
Techniki sprzedaży 20
Budowanie relacji z klientem 20
Techniki radzenia sobie ze stresem 10
Razem 160

Powyższa strona ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. B&B CENTER zastrzega sobie możliwość zmian bez podawania przyczyn.